Suomeksi

KARISNEJDENS INVALIDER – KARJAANSEUDUN INVALIDIT RF

Yhdistys on perustettu vuonna 1981 ja sen kotipaikka on Karjaa. Toiminta-alue on lähinnä Raasepori ja Inkoo mutta myös näiden lähiseudut. Yhdistys haluaa toimia liikuntarajoitteisten henkilöiden yhdyslinkkinä. Pyrkimyksenä on myös edistää vammaisten tasa-arvoa ja mahdollistaa osallisuutta yhteiskunnassamme.

Meidän tulee näkyä arjessa ja pitää aktiivisesti yhteyttä päätöksentekijöihin, virkamiehiin ja vammaisneuvostoihin. Yhdistys tekee aktiivisesti työtä esteettömyysasioiden parissa, yhdessäolon ja toiminnan puolesta yhdistyksessä ja hyvän yhteistyön puolesta muiden yhdistysten kanssa alueellamme.

Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä fyysisesti vammainen tai toimintaesteinen henkilö, hänen perheenjäsenensä tai muu henkilö, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt.

Kannattajajäseneksi voidaan hyväksyä henkilö, rekisteröity yhdistys tai muu yhteisö, joka haluaa tukea ja edistää yhdistyksen toimintaa.

Jäsenhakemuksen voi täyttää ja lähettää sähköisesti Invalidiliiton kotisivulla osoitteessa:

Tai

tulostaa pdf-muotoisen jäsenhakemuksen osoitteessa

Tai voit tilata lomakkeen yhdistyksen puheenohtajalta

Marina Eklöf
puh. 050-3207465

Täytetty jäsenhakemus toimitetaan puheenjohtajalle:

Marina Eklöf
Nesslinginkatu 2 A 4
10320 Karjaa

Kun yhdistyksen hallitus on käsitellyt jäsenhakemuksen, lähetetään ilmoitus jäsenyydestä.

Jäsenmaksut:

varsinainen jäsen          10 euroa/vuosi